رویه بازگرداندن کالا
روند مرجوعی كالا و نحوه فسخ خدمات
در راستای ایجاد سرویسهای ارزش افزوده، فروشگاه مای پروتئین ایران این امکان را ایجاد نموده تا کلیه کالاها تا 7 روز پس از تحویل در چارچوب قوانین گارانتی محصول تعویض و یا عودت داده میشود.
- اعلام ایراد کالا به واحد پشتیبانی نهایتا 24 ساعت پس از دریافت سفارش
- ارسال کالا به فروشگاه با هماهنگی های قبلی
- بررسی توسط واحد پشتیبانی و تعویض کالا و یا عودت وجه سفارش
- لازم به توجه است که ایرادهای اعلام شده توسط مشتری، توسط کارشناسان خدمات پس از فروش فروشگاه مای پروتئین ایران کنترل و بررسی میشود و در صورت تائید وجود نقص فنی، کالا مشمول استفاده از سرویس فوق میشود. همچنین، این سرویس، اشکالهای فنی که در اثر استفاده نادرست کاربر از کالا ایجاد شود، را شامل نمیشود.
در صورتی که موجودی کالای آسیب دیده در فروشگاه بمای پروتئین ایران به اتمام برسد، و فروشگاه مای پروتئین ایران امکان تعویض کالای آسیب دیده با کالای جایگزین را نداشته باشد، میتواند مبلغ کالا را به حساب خریدار استرداد نماید و نوسانهای قیمت باعث کاهش و یا افزایش این مبلغ نمیشود.
روند استرداد وجه
در صورت کنسل شدن سفارش مشتری به دلیل انصراف ایشان و یا عدم موجودی و موارد مشابه، وجه پرداختی طی مراحل ذیل پس از 24 ساعت عودت داده می شود:
- اعلام انصراف مشتری
- اعلام شماره حساب به فروشگاه از طریق شماره های پشتیبانی
- واریز وجه 24 ساعت پس از اعلام شماره حساب مشتری
خسارت در هنگام حمل و نقل
فروشگاه مای پروتئین ایران همواره نهایت تلاش خود را میکند تا کلیه سفارشها در نهایت صحت و بدون آسیب به دست مشتریان خود در سراسر کشور برسد. با توجه به بسته بندی ایمن و استاندارد همه مرسولات، تحویل به هر یک از شرکتهای حمل و نقل معتبر به انتخاب کاربر به این معنی است که بروز هر گونه حادثه در هنگام حمل و تحویل به عهده شرکت حمل و نقل است و فروشگاه مای پروتئین ایران تنها در صورت تایید شرکت حمل کننده سفارش و در راستای تسهیل امور پیگیری، خسارت را جبران میکند.
آسیبهای ناشی از حمل و نقل باید در عرض 24 ساعت کاری پس از تحویل سفارش به خدمات پس از فروش فروشگاه مای پروتئین ایران اطلاع داده شود و کالای آسیب دیده به همراه صورت جلسه رسمی شرکت حمل کننده و کلیه متعلقات و فاکتور به خدمات پس از فروش فروشگاه دیجیتال نوین ارسال شود.