رویه بازگرداندن کالا

روند مرجوعی كالا و نحوه فسخ خدمات

در راستای ایجاد سرویس‌‏های ارزش افزوده، فروشگاه مای پروتئین ایران این امکان را ایجاد نموده تا کلیه کالاها تا 7 روز پس از تحویل در چارچوب قوانین گارانتی محصول تعویض و یا عودت داده می‏‌شود.

  1. اعلام ایراد کالا به واحد پشتیبانی نهایتا 24 ساعت پس از دریافت سفارش
  2. ارسال کالا به فروشگاه با هماهنگی های قبلی
  3. بررسی توسط واحد پشتیبانی و تعویض کالا و یا عودت وجه سفارش
  4. لازم به توجه است که ایرادهای اعلام شده توسط مشتری، توسط کارشناسان خدمات پس از فروش فروشگاه مای پروتئین ایران کنترل و بررسی می‏‌شود و در صورت تائید وجود نقص فنی، کالا مشمول استفاده از سرویس فوق می‏‌شود. همچنین، این سرویس، اشکال‏‌های فنی که در اثر استفاده نادرست کاربر از کالا ایجاد شود، را شامل نمی‌‏شود.

در صورتی که موجودی کالای آسیب دیده در فروشگاه بمای پروتئین ایران به اتمام برسد، و فروشگاه مای پروتئین ایران امکان تعویض کالای آسیب دیده با کالای جایگزین را نداشته باشد، می‌تواند مبلغ کالا را به حساب خریدار استرداد نماید و نوسان‏‌های قیمت باعث کاهش و یا افزایش این مبلغ نمی‌‏شود.

روند استرداد وجه

در صورت کنسل شدن سفارش مشتری به دلیل انصراف ایشان و یا عدم موجودی و موارد مشابه، وجه پرداختی طی مراحل ذیل پس از 24 ساعت عودت داده می شود:

  1. اعلام انصراف مشتری
  2. اعلام شماره حساب به فروشگاه از طریق شماره های پشتیبانی
  3. واریز وجه 24 ساعت پس از اعلام شماره حساب مشتری

خسارت در هنگام حمل و نقل

فروشگاه مای پروتئین ایران همواره نهایت تلاش خود را می‏‌کند تا کلیه سفارش‏‌ها در نهایت صحت و بدون آسیب به دست مشتریان خود در سراسر کشور برسد. با توجه به بسته بندی ایمن و استاندارد همه مرسولات، تحویل به هر یک از شرکت‌‏های حمل و نقل معتبر به انتخاب کاربر به این معنی است که بروز هر گونه حادثه در هنگام حمل و تحویل به عهده شرکت حمل و نقل است و فروشگاه مای پروتئین ایران تنها در صورت تایید شرکت حمل کننده سفارش و در راستای تسهیل امور پیگیری، خسارت را جبران می‌‏کند.

آسیب‏‌های ناشی از حمل و نقل باید در عرض 24 ساعت کاری پس از تحویل سفارش به خدمات پس از فروش فروشگاه مای پروتئین ایران اطلاع داده شود و کالای آسیب دیده به همراه صورت جلسه رسمی شرکت حمل کننده و کلیه متعلقات و فاکتور به خدمات پس از فروش فروشگاه دیجیتال نوین ارسال شود.